پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229097
آغاز هفته بيست و يکم با تنفس «ريزگرد»/ استقلال دنبال انتقام ۶ گل!
تاریخ انتشار : 1396/11/04 08:18:52
نمایش : 1644
بيست و يکمين هفته از هفدهمين دوره رقابتهاي فوتبال ليگ برتر درحالي با ديدار استقلال خوزستان و ذوب‌آهن آغاز مي شود که اين بازي تحت تاثير ريزگردها قرار خواهد داشت.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، هفته بيست و يکم رقابت‌هاي ليگ برتر در صورت نبود مشکل ريزگردها در اهواز، از امروز با بازي بين دو تيم استقلال خوزستان و ذوب آهن آغاز مي‌شود. دو تيم در حالي در اين بازي بايد روبروي هم قرار گيرند که تيم ميزبان با ۳۲ امتياز در رده چهارم جدول قرار داشته و براي سهميه آسيا مي‌جنگد و تيم ميزبان با ۱۸ امتياز در رده پانزدهم جدول قرار دارد و براي بقا تلاش مي‌کند.

ديدار رفت دو تيم هم در اهواز با نتيجه عجيب و پر گل ۶ بر صفر به سود ذوب آهن به پايان رسيد تا اين نتيجه بهترين پيروزي ذوب آهن و سنگين ترين شکست استقلال خوزستان در اين فصل باشد. هر دو تيم استقلال خوزستان و ذوب‌آهن از تيم‌هايي هستند که هنوز مربي خود را تغيير نداده و کار را با همان مربياني دنبال مي‌کنند که ليگ را با آنها شروع کرده‌اند. هرچند عبدالله ويسي جايگاه مستحکمي روي نيمکت اين تيم ندارد و هر آن ممکن است جاي خود را به دليل نتايج نا مطلوب به مربي ديگري بدهد.

شاگردان قلعه نويي اين فرصت را دارند تا در صورت پيروزي در اين بازي براي يک شب هم که شده به رده دوم جدول صعود کنند و براي تثبيت جايگاهش در اين مکان به انتظار بازي تيم‌هاي پارس جنوبي و فولاد با رقباي خود بنشيند. 

استقلال خوزستان در صورت پيروزي در اين بازي خانگي به صورت موقت با سه پله صعود به رده دوازدهم جدول مي‌رسد و اين تيم هم بايد به انتظار ادامه بازي‌هاي اين هفته بنشيند. آبي پوشان خوزستان در صورت مساوي يا شکست در همين جايگاه باقي مي‌مانند و قطعا کارشان در روزهاي باقي مانده سخت تر از قبل دنبال مي‌شود.

استقلال خوزستان با ۳۱ گل خورده ضعيف ترين خط دفاعي ليگ برتر را دارد. البته آمار نشان مي‌دهد شرايط اين تيم در بازي‌هاي خانگي به مراتب بهتر از بازي‌هاي خارج از خانه بوده. شاگردان ويسي در ۱۰بازي خانگي تنها ۱۱ گل خورده‌اند و ۲۰ گل ديگر را در بازي‌هاي خارج از خانه دريافت کرده‌اند.

بازي دو تيم استقلال خوزستان و ذوب آهن از ساعت ۱۵ امروز و به ميزباني استقلال خوزستان در اهواز برگزار مي شود و ساير بازي هاي هفته بيست و يکم در روزهاي پنجشنبه و جمعه به شرح زير برگزار مي شود:

پنجشنبه ۵ بهمن ۹۶:

* سايپا - پديده ساعت ۱۵:۳۰
* گسترش فولاد - نفت تهران ساعت ۱۵:۳۰
* استقلال - پارس جنوبي ساعت ۱۵:۳۰
* صنعت نفت - سپيدرود ساعت ۱۷:۱۰

جمعه ۶ بهمن ۹۶:

* سياه جامگان - تراکتورسازي ساعت ۱۴:۳۰
* سپاهان - فولاد ساعت ۱۵:۱۵
* پيکان - پرسپوليس ساعت ۱۵:۳۰

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html